lørdag 30. april 2011

VW treff i Kodal:)

Da var det klart for årets blikktreff i Kodal. Her kan alle som ønsker å kvitte seg med deler og utstyr selge det til likesinnede vw entusiaster. Det møtte opp en hel haug av flotte biler på Kodal treffet, Kodal forøverig er nok ikke kjent for å være Norges navle. Jeg er fortsatt usikker på hvor Kodal faktisk ligger.. Vi fulgte bare strømmen av biler fra Ramstassletta utenfor Oslo. klikk på bildene for å forstørre:)

Oppmøte 08.45.. Ramstadsletta..
Full pinne.. neste stopp. Kopstadkrysset..
10.15 Her møter vi 6-7  flotte biler som skal nedover/bortover/mot Kodal
Etter Kopstad møtte vi ca 15 biler på Sem ved Tønsberg .. lang lang rekke...
Fantastisk syn:)
Fremme på Kodal etter en litt humpete vei inn...
Delesalg
Lineup med masse flotte biler..
Molly trygt plassert ved siden av Martin L`s buss..
Nydelig
Ambulanse fra 66.. blir jeg syk.. hent meg i denne..
Bøs look.. brutalt fet bil...
Tomman og Torfinn kontrollerer matsituasjonen
Og Martin kontrollerer dem igjen....
Tomman med "shotgun" hatten og glad sjåfør på vei hjem


Oppsummering.. Flott dag, flott vær, flotte mennesker, flotte biler, men litt lite deler kjøpt inn;)

2 kommentarer:

  1. Myyye flotte bilder! Måtte jo nesten google opp Molly etter jeg var så heldig å treffe på den hyggelige eieren hjemme på Disen. Molly er et strøkent originalt eksemplar:) Takker også så mye for titten på Magda, meget flott boble!

    SvarSlett
  2. Hei Asbjørn

    Hyggelig at du synes Molly var fin og at jeg har tatt noen bra bilder. er absolutt ikke noe fotograf, men gjør mitt beste. Hyggelig å treffe deg på fredag. Får endel komentarer på bilene, men skjelden man møter noen som virkelig liker og har gamle biler selv. Du får kjøpe deg luftavkjølt du også vettu:) snakkes

    SvarSlett